cookies

Friday, February 25, 2011

Cin Oh Cin

CIN!!!!!!!!!!
berlari cin datang kat i...wah...mendengar kata tul kucing nie...
Cin nie sgt2 la manja...
ari tu Cin ilang 2 hari...pergh...susah ati gler masa tue...
ye arr...coz masa Cin ilang dia x berapa sihat....
jalan terhenjot2...mak kata tu tandanya baru lepas gaduh...
haish kucing jantan mana la yg kurang di ajar nie...
Cin yg kecik lg nie pun nak gaduh2...cian kat Cin...
rupanya si Cin nie terjatuh dalam kolah bilik air kat atas umah...
bilik air tu sebelah jer ngan bilik i...
mayb Cin terjatuh masa nk melompat masuk ke bilik i kot...

skrg nie Cin dah sihat...makan banyak plak tue...
smlm jer abis 2 bungkus whiskas...
klu bg ikan rebus mmg dia suka...
ikan goreng lak kena penyet2 sket baru dia makan...
tu blm lg bab i kena tnggu kat sblh masa dia makan
haish ngada2 tul....


tp x kisah la...i tetap luv u Cin....

jom layan pic Cin....








posing kat tempat laen lak....



tengok apa tu Cin???? 

haa....nie pic pg tadi...si Cin nie masuk bilik i ikut bilik air yg dia jatuh hari tue...masuk jer trus naik atas katil...kejut suh i bangun...haiyaaa.....


amboi2....sedap jer menempek kat teddy tu ekk....

luv u...muah2x...
Cin pandai kiss taw...
tp ngan i jer...hehehe

that my little Cin...






3 comments:

  1. aku msk contest gambaq dia ats katil tue k..

    ReplyDelete
  2. http://nureenasir.blogspot.com/2011/02/weekend-d-frndz-wedding.html

    ReplyDelete